Παρασκευή 3 Αυγούστου 2007

Επισήμανση

Ευχαριστώ την γλαρένια μου:

http://aspastosblogspotcom.blogspot.com/

που με αφορμή ένα σχόλιό της, μου έδωσε την ευκαιρία να επισημάνω κάτι που είχα παραλείψει.

Αποσπάσματα από όποια βιβλία έχω διαβάσει θα βρείτε στην Βιβλιοπαρουσίαση:

http://kyklaminovounou8.blogspot.com/

(Δεν είμαι πολυδιασμένη, αλλά κάποια στιγμή χάρισα γύρω στα 300 βιβλία σε διάφορες βιβλιοθήκες και κυρίως στην βιβλιοθήκη του χωριού μου. Άλλα τα πήρε η κόρη μου στην Αθήνα και άλλα έχω σπίτι και νέα αγοράζω και πάλι θα ξαναχαρίσω. Μακάρι να είχα δυο ζωές ή και δέκα, για να τα διαβάσω όλα και να τα φωτογραφήσω όλα!)

Συνήθως είναι λόγια που με εκφράζουν ή που τα έχω νιώσει ή που με άγγιξαν ή που μου άρεσαν. (Δείγμα βέβαια, γιατί δεν μπορώ να αντιγράψω και ολόκληρο το βιβλίο, γιατί υπάρχουν βιβλία που τα έχω σημειωμένα ολόκληρα!)

Εγώ σπάνια γράφω κριτική. Νομίζω πως δεν είμαι άξια να πω ούτε την γνώμη μου. Σέβομαι τον κάθε συγγραφέα και το κάθε έργο του!

Στην ΑΝΑΣΑ βάζω φωτογραφίες από βιβλία που είναι δικά μου, διαβασμένα ή όχι ακόμα. (Υπάρχουν και διαβασμένα που δεν τα είχα σημειώσει όμως και τώρα μου είναι δύσκολο να τα ξαναδιαβάσω για να διαλέξω αποσπάσματα, π.χ. Το μαντολίνο του λοχαγού Κορέλι. Κάποια εποχή δεν σημείωνα. Μετά τον Αλχημιστή απέκτησα αυτό το κουσούρι!)

Το βιβλίο του Χρήστου Φασούλα δεν το διάβασα ακόμα. (Εξηγώ παρακάτω. Αντέγραψα το σχόλιο που είχα κάνει στο πρώτο ποστ της ΜΟΙΡΑΣ.)

Για να ενημερωθείτε περισσότερο για τα συγκεκριμένα βιβλία, θα επισκεφτείτε τα λιγκ δίπλα, για να πάτε στα μπλογκ και να μάθετε περισσότερα. (Όσων συγγραφέων έχουν).

Επί τη ευκαιρία, το μπλογκ του Χρήστου Φασούλα είναι:

http://fasoulas.blogspot.com/

*****************************
Το σχόλιο:
Το βιβλίο του Χρήστου Φασούλα το έχω τραβήξει άπειρες φωτογραφίες.
Θα πρέπει να ξενυχτήσω βδομάδες ολόκληρες για να τις βάλλω όλες.
Είναι τέτοιος ο τίτλος του που έδενε σε κάθε σημείο θέας ή μη!

Θέλω να τον συγχαρώ τον Χρήστο, για άλλη μια φορά για τον τόσο επιτυχημένο τίτλο και το τόσο ωραίο εξώφυλλο!

Το βιβλίο αν και το πήρα μόλις κυκλοφόρησε, δεν έχω καταφέρει ακόμη να το διαβάσω.

Δεν ξέρω αν με αγχώνει το ότι είναι πολυσέλιδο και το αναβάλλω συνέχεια ή αν θέλω να παρατείνω το μυστήριο και την αγωνία που μπορεί να κρύβει αυτός ο τίτλος.

Αν και το κουβαλάω μαζί μου συνέχεια για μια καλή ευκαιρία διαβάσματος, δεν την βρήκα ακόμα.

Είμαι και ανάποδη στο διάβασμα. Αν αρχίσω ένα βιβλίο θέλω να το τελειώσω γρήγορα, γιατί αν τ' αφήσω στην αρχή ή στη μέση, πάει, το έχασα το παιχνίδι!

Όπως και να έχει Χρήστο, κάποια στιγμή θα το διαβάσω!

Καλή επιτυχία εύχομαι και πάλι, έτσι κι αλλιώς την έχεις εξασφαλισμένη εκ γενετοίς!
Η μοίρα που σε μοίρανε σου έδωσε πολλά ταλέντα! Εννοείται πως ο πιο ευννοημένος στην ΑΝΑΣΑ, απ' τον τίτλο και μόνο, θα είσαι εσύ! Σκέψου να το διαβάσω κιόλας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου