Σάββατο 4 Αυγούστου 2007

Συνάντηση 7



Τούτα πάλι, δεν τους έφταναν τα βουνά, πήραν και τα καλντερίμια!
Τότε δεν ήξερα τι έλεγαν, γιατί ενώ αυτά ανέβαιναν, εγώ κατέβαινα, για να τα παρακολουθώ καλύτερα! Τι κι αν τα παρακολουθούσα; Τίποτα δεν "άκουσα" τότε απ' τα μυστικά τους! Αυτά τα έμαθα μετά από την Βιβλιοπαρουσίαση:
(και από κει θα οδηγηθείτε)
Όσο γι' αυτό της μοίρας, μου θύμιζε και μου θυμίζει ακόμα την κακή την δική μου, την ψυχρή και την ανάποδη, γι' αυτό μάλλον και δεν το διάβασα ακόμα! Ψυχολογικό το θέμα. Τι κι αν το προσπάθησε το ανιμάκι με τις ψυχαναλύσεις; Τίποτα!
Έχω κολλήσει εκεί στον τίτλο και ντε, βρε ντε, δεν μπορώ να πάω παρακάτω! Λέει και πολλά! Φαντάσου τι μαρτυριάρικο και τι κουτσομπόλικο είναι! Το καρφώνει για καλά το αφεντικό του, φαντάζομαι!
Τι να λέει άραγε; Τρέξ' τε να μάθετε:
και πεστε το και σε μένα!
Αν τα λέει καλά, να πάω παρακάτω, γιατί το ζάλισα το καημένο στην φωτογραφία!
Αν βρείτε το αφεντικό του να βαριέται σκυλίσια Αυγουστιάτικα, πείτε του από μένα να μου συστήσει την μοίρα του!
Αυτός βαριέται... κι η Μοίρα του δουλεύει!
Αυτό θα πει ΜΟΙΡΑ!
Λες να είναι που ξέρει από "μπάλλα";
Θα το μάθω το μυστικό του! Που θα πάει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου