Παρασκευή 3 Αυγούστου 2007

ΜΕ ΛΕΝΕ ΜΟΙΡΑ ΧΡΗΣΤΟΣ ΦΑΣΟΥΛΑΣ 5








2 σχόλια:

  1. Αχ, ξετρελάθηκα με τον κήπο σου. Τα έχεις φτιάξει με πολύ αγάπη και μεράκι. Τί ορτανσίες είναι αυτές!...
    Είναι και υψόμετρο που τα βοηθάει. ΄Αγια χώματα!
    Αχ, με τα κούτσουρα σαν διακοσμητική έκφραση, έχω κι' εγώ δημιουργήσει διάφορα....

    Λίγα λόγια για το βιβλίο;
    Περί τίνος πρόκειται;


    Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλαρένια μου αγαπημένη, έτσι ήταν τον Μάιο και τον Ιούνιο. Τώρα πέρασε σχεδόν η εποχή τους, αλλά πέρα απ' αυτό τις κατέκαψε ο καύσωνας και κάποιες τις κλάδεψα.
    Η διακόσμηση δεν είναι ακόμη σταθερή. Δεν ασχολήθηκα ακόμα εντατικά με την αυλή. Δουλεύω και τακτοποιώ τα μέσα. Άλλωστε τα μαστόρια έχουν αφήσει εκρεμότητες, πέρα απ' το ότι το τρίτο διαμέρισμα έχουν γίνει μόνο τα χωρίσματα. Κάθε τρεις και λίγο μετακινώ γλάστρες, πέτρες και κούτσουρα. Όταν ολοκληρωθούν θα σας δείξω την σωστή αυλή μου.
    Μόνο που θα περιμένετε πολύ...
    Για το βιβλίο του Χρήστου έγραψα στα σχόλια του πρώτου φωτογραφικόυ αφιερώματος, ότι δεν το έχω διαβάσει ακόμη, αλλά σε ευχαριστώ για την επισήμανση, θα το κάνω ξεχωριστό ποστ.
    Φιλάκια πολλά και δείξε μας τα δικά σου να δούμε και να πάρω και ιδέες! Ιδέες έχω βέβαια, αλλά... πολλά τα αλλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή