Σάββατο 4 Αυγούστου 2007

Συνάντηση 8




Παρακολούθησα κι αυτά τα δυο. Πήγαν και κρύφτηκαν πίσω από κάτι τούλια και κάτι κρεμαστά που κάνουν γκλιν γκλον άμα τα κουνίσεις και παραλίγο να με πάρουν χαμπάρι!
Ευτυχώς ήταν διαφανές το χώρισμα και τα είδα και τα άκουσα!
Παράξενο! Λες και βγήκανε απ' την ίδια κοιλιά! Σαν δίδυμα ένα πράμα! Και τόσο ταιριαστά!
Έχω δει διδυμάκια άσχετα μεταξύ τους, μα αυτά ρε παιδί μου, λες και το ένα συμπλήρωνε το άλλο!
Πιάσανε από ένα μαξιλάρι, που λέτε, σαν τις παλιές καλές φιλενάδες και τα λέγανε, τα λέγανε, με τις ώρες!
Κι εγώ, άκουγα, άκουγα!
Το ένα έλεγε να μη μ' αγαπάς, αν μ' αγαπάς, κάτι τέτοιο!
Μπερδεμένα πράγματα! Γιατί να μην τ' αγαπάει; Τι του έκανε;
Και το άλλο έλεγε να θυμηθώ αύριο να σε φιλήσω!
Άκου πράγματα! Τι να του πω κι αυτό; Ας το γράψει στη λίστα με τα ψώνια! Ξεχνιούνται τέτοια πράγματα;
Πάντως, να σας πω την αλήθεια, πολύ διαβασμένα και φιλοσοφημένα μου φάνηκαν και τα δυο! Πολύ πνευματικό επίπεδο, που λένε, αλλά εγώ δεν ξέρω απ' αυτά. Τα πήρα από πίσω για τους τίτλους και με ξεγέλασαν. Τα πονηρά! Μου είχαν στήσει παγίδα για να προδοθώ, αλλά εγώ, πιστή στο καθήκον. Τσικ δεν έκανα! Προείχε η παρακολούθηση!
Απ' ότι κατάλαβα όμως στην πορεία, μιλούσαν και τα δυο για έναν άντρα. Μάλλον τον ίδιο άντρα αγαπούσαν και τα δυο!
Έτσι είναι! Και τον αγάπησαν και τα δυο πολύ! Αλλά αυτός Έφυγε δυστυχώς, γι' αυτό εξηγείται και πως είναι φιλαράκια!
Αμ, τι; Εγώ το κατάλαβα. Αλλιώς θα ήταν φιλαράκια; Θα είχαν ξεμαλιαστεί εκεί πάνω στο στρώμα!
Όμως μετά, όταν άκουσα κι άλλα, δεν άντεξα και έβαλα τα κλάματα και μ' άκουσαν! Άσε που είχα ξεχαστεί και κράταγα σημειώσεις για να μην τα ξεχάσω!
Επόμενο ήταν μετά να με κυνηγήσουν και να φύγω άρον, άρον και κλαίγοντας από πάνω!
Όπως καταλαβαίνετε μετά, παρακολούθηση, ΤΕΛΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου