Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

ΑΜΟΣ ΟΖ


Είδα την εκπομπή προχθές και αγάθεψα!
Τι ωραίος 'Ανθρωπος είναι αυτός;
Ώρες μούτζωνα τον εαυτό μου.
Θα μου πείτε γιατί.
Να σας πω:
Άσχετη με τα βιβλία και τους συγγραφείς,
(νόμιζα πως οι συγγραφείς σπουδάζουν, όπως και οι κριτικοί. Άρχισα να διαβάζω γύρω στα 35, αφού πρώτα έγραψα τα δικά μου, άσχετα αν εξέδωσα από 98 και μετά),
διάβασα σε μια Βολιώτικη εφημερίδα ότι ο Αμός Οζ είναι ο συγγραφέας της ειρήνης κ.λ.π. κ.λ.π κι ότι έρχεται στο Βόλο.
Έτρεξα και πήρα το βιβλίο του "Ιστορία αγάπης και σκότους", συγκινήθηκα πολύ και ήθελα να πάω να τον γνωρίσω από κοντά.
Εκείνη τη μέρα όμως, κόλλησα!
Σκέφτηκα: "Τι θα πουν οι Βολιώτες συγγραφείς που δεν πηγαίνω σε δικές τους παρουσιάσεις;" και τα λοιπά και τα λοιπά... και δεν πήγα!
Την άλλη μέρα διάβασα στις εφημερίδες:
"Ντροπή για την πόλη του Βόλου να μην δώσει το παρόν!"
Έφτυνα τον εαυτό μου για μέρες!
Γίναμε και ρεζίλι στον Άνθρωπο!
Τώρα θα μου πείτε, αν πήγαινα εγώ θα αναπλήρωνα τα άδεια καθίσματα;
Άλλη φορά δεν θα το ξανακάνω! Όπου γουστάρει η ψυχή μου θα πηγαίνω!
Να ξαναέρθεις Αμόζ! Θέλω να σου σφίξω το χέρι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου