Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Αποδείξεις


Μ' αρέσει πάντα να μιλάω με αποδείξεις, γι' αυτό, τώρα που σκάλιζα κάτι να βρω στα φανερά μου γραπτά, γιατί υπάρχουν και τα άλλα...
σκέφτηκα να βγάλω δυο φωτογραφίες για να τις χαρίσω στον ανώνυμο, που μου έγραψε στο προηγούμενο ποστ.
Φίλε μου, πόσα βιβλία άραγε θα μπορούσαν να βγουν απ' αυτά;
Όπως βλέπεις το μπαουλάκι δεν χωράει άλλα και χρειάζομαι δεύτερο και τρίτο...
και τέταρτο... Ειδικά οι σκόρπιες σελίδες που μπαίνουν σε ντοσιέ, θέλουν ειδικό μπαούλο!
Άστα να πάνε!
Έχω γράψει...
και έχω κλάψει...
που λέει και το τραγούδι!
Ήθελα να σου δείξω την διαφορά του "γράφειν" απ' του "εκδίδειν"!
Τι λες; Υπάρχει;

2 σχόλια:

  1. υπαρχει!! εχεις τον θαυμασμο μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμέ μου,
    δεν ζητάω τον θαυμασμό σας, (άλλωστε γιατί πράγμα;) το "υπάρχει" είναι που ψάχνω, γιατί λένε πως συγγραφέας είναι εκείνος μόνο που εκδίδει και εγώ δεν το δέχομαι με τίποτα!
    Έχω δει γριούλες που κρατάνε ημερολόγια χρόνια και χρόνια, αλλά αυτές δεν θα τις μάθει ποτέ κανείς και ας είναι πραγματικοί συγγραφείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή