Τετάρτη 31 Οκτωβρίου 2007

Δια ζώσης...


Στο έκτακτο και γρήγορο ταξίδι μου στην Αθήνα, συνάντησα με μεγάλη μου χαρά και συγκίνηση αυτό το γλυκό κορίτσι! Την Ιουστίνη μας, την ξενητεμένη μας!
Είναι περισσότερο γλυκιά απ' όσο νόμιζα! Είναι περισσότερο καλή και απλή απ' ότι φανταζόμουν! Είναι ένα ξεχωριστό "παιδί" και συνάμα... ΠΟΛΥ ΚΥΡΙΑ!
Τι να μας φτάσει μια ώρα μόνο; Τι να μας φτάσει;
Τα λόγια γι' αλλού ξεκίναγαν κι αλλού έφταναν. Ξεκίναγαν τίτλοι κεφαλαίων και κατέληγαν παράγραφοι, προτάσεις. Απότομες τελείες, κανένα κόμα. Για να προλάβουμε.
Κάτι τέτοιες στιγμές οι λέξεις μπερδεύονται. Εκείνα που "χόρτασαν" πιο πολύ ήταν τα μάτια, οι καρδιές, τα χέρια π' αγκάλιαζαν ξανά και ξανά.
Να είμαστε καλά Ιουστίνη μου και θα ξανασυναντηθούμε στο μέλλον και τότε ο χρόνος θα είναι με το μέρος μας! Να είσαι σίγουρη!
Η Ιουστίνη μου χάρισε και τα βιβλία της και μου έγραψε και αφιέρωση, αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Έκανε κάτι άλλο, πρωτόγνωρο για μένα!
Έχω αγοράσει πολλές φορές βιβλία. Μου έχουν χαρίσει πολλοί συγγραφείς βιβλία (κυρίως του Βόλου), αλλά να πάω μαζί με την συγγραφέα σε βιβλιοπωλείο, να αγοράσει ο ίδιος τα βιβλία του, να μου γράψει αφιέρωση και να επιμένει να μου τα χαρίσει, αυτό δεν ξανάγινε! Μόνο μια Ιουστίνη θα μπορούσε να το κάνει αυτό! Της είπα ότι δεν τα είχα βρει όλα σε βιβλιοπωλεία του Βόλου, ότι ήθελα να τα διαβάσω κι ούτε που κατάλαβα πως βρέθηκα με μια τσάντα στο χέρι!
Η αλήθεια είναι ότι τα βιβλία είναι ακριβό σπορ και μακάρι να μπορούσαμε να τ' αγοράζουμε πέντε πέντε, αλλά, δύσκολη εποχή για πρίγκηπες!
Ξεκίνησα να διαβάσω πρώτα το μικρό, μα μόλις είδα φίρμες καταστημάτων και ταξίδια, γέλασα από μέσα μου. "Τι δουλειά έχει η αλεπού στο παζάρι;" σκέφτηκα.
Όταν όμως το ξεφύλισσα και είδα την Ιουστίνη μας να μου πετάει σκόρπιες συγκινητικές ιστοριούλες, ήρθα στα ίσσια μου!
Μόνο η Ιουστίνη θα μπορούσε να τα συνδυάσει έτσι! Και πολυτέλεια και λογοτεχνία!
Μ' ένα σμπάρο, δυο τριγώνια!
Με ταξίδεψε, γενικώς....
Ποτέ δε ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή!
Κι αν βρεθώ ποτέ σ' αυτά τα μέρη; Κι αν γίνω πλούσια; Κι αν αποκτήσω κι εγώ το κουσούρι της φίρμας; Να μην ξέρω που να πάω;
Α, ρε Ιουστινάκι! Απίθανη είσαι και μια χαρά τα λες! Έτσι κι αλλιώς οι διαννοούμενοι της σημερινής εποχής, μοδάτοι είναι!
Αποσπάσματα απ' αυτό το βιβλίο, εδώ:
Το μπλογκ της Ιουστίνης, εδώ:









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου