Πέμπτη 19 Ιουλίου 2007

Ο χρόνος του

Πήγα και στον Σωτήρη!

http://sotkanel2.wordpress.com/2007/07/16/%ce%a7%cf%81%cf%8c%ce%bd%ce%bf%cf%82-%cf%80%ce%bf%cf%85-%cf%84%cf%81%ce%ad%cf%87%ce%b5%ce%b9/#comments

Όχι που δεν θα πήγαινα!

Ο Σωτήρης είναι ο πρώην Μάρκος και παραμένει γνωστικός!
Μ' αρέσει η σκέψη του και η γραφή του. Μπορεί να μην έχει εκδόσει βιβλία, μα το κουσούρι φαίνεται! Δεν κρύβεται!
Για μένα όποιος "γράφει" είναι και συγγραφέας!

Μ' αρέσει που καταγράφει την ημέρα του. Έτσι έκανα κι εγώ για πολλά χρόνια, μέχρι που βαρέθηκα. Σκέφτηκα ότι θέλω μια ζωή ακόμα για να τα ξαναδιαβάσω. Μην κοιτάτε που ο Σωτήρης είναι περιληπτικός και ουσιώδης. Είναι και μορφωμένος! Εγώ έγραφα πολλές λεπτομέρειες... τόσο που δεν κάνει!
Αν σου γράψει όμως για ένα συγκεκριμένο θέμα ο Σωτήρης, ακόμα και παραγγελιά, θα πάθεις!

Σήμερα τα είχε βάλλει με τις φωτιές και με τον χρόνο. Δεν του φτάνει. Σε ποιον φτάνει Σωτήρη μου;

Εγώ να δεις! Μέχρι το πρωί πρέπει να έχω εξαφανήσει τα ίχνη μου απ' το δωμάτιο της Λένας που σε λίγες ώρες έρχεται κι εγώ κάθομαι ακόμα στο μπλογκ! Ξέρεις πόσο ύπνο μου έχει κλέψει αυτό; Από αύριο το λαπ τοπ αγκαλιά!

Θύμησέ μου Σωτήρη! Ποιο είναι εκείνο το ωραίο κείμενο που είχες γράψει σε ένα γκρουπ να το κάνω πάσα!
Βόηθα με λίγο!

2 σχόλια:

  1. Τώρα, εγώ τι να πω;
    Μπορώ να πω μόνον ένα ευχαριστώ γι αυτή την παρουσίαση;

    Πάντως, η αλήθεια είναι ότι δεν είμαι τόσα όσα γράφεις.

    Ένας απλός καθημερινός άνθρωπος σαν όλους τους άλλους είναι και η αφεντιά μου.
    Πάντως και πάλι σε ευχαριστώ πολύ.
    Με τιμάς !!!!!!!

    Α όσο για τη συμμετοχή μου σε ένα ομαδικό γράψιμο, μάλλον θα εννοείς αυτό ε;

    To έχω μεταφέρει σε ένα άλλο ιστολόγιο..
    (Και αυτό δικό μου είναι .. :) )
    Και πάλι ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα τόσα είναι λίγα Σωτήρη μου, αλλά αυτό άσε να το κρίνουν εκείνοι που ξέρουν!
    Εγώ σ' ευχαριστώ από καρδιάς που πέρασες κι από δω!
    Σ' ευχαριστώ που μου έκανες εσύ την πάσα, γιατί από δω δεν ξέρω.
    Καλό καλοκαίρι Σωτήρη μου!
    Να περνάς καλά και να γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή