Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Το νεραϊδο-ημερολόγιο στον Βόλο


Απόψε που δεν δουλεύω, αφήνω στην άκρη τις δουλιές του σπιτιού (αυτές δεν τελειώνουν ποτέ!) και αφιερώνω την βραδιά μου στα μπλογκ μου και στους φίλους μου.
Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω από που ν' αρχίσω!
Θα τα πάρω με την σειρά.
Εγώ τις υποσχέσεις μου τις κρατάω και παρόλο που απεργούσα (συν έλλειψη ελεύθερου χρόνου, βεβαίως βεβαίως...) δεν μπορούσα να μην φωτογραφήσω έστω και βιαστικά το υπέροχο ημερολόγιο του μελομένου με τις νεράϊδες του και τα ποιήματά του!
Βρήκα μια γωνιά στα ΕΚΤΑΚΤΑ και τις ανέβασα. Τώρα μπορείτε να τις δείτε κι εσείς:
Η αρχική μου σκέψη ήταν να τις σβήσω αφού τις δει, αλλά και λόγω του ότι είμαι τύπος που δεν σβήνω εύκολα το χθες και για να προλάβω όσα θέλω απόψε, το αφήνω ως έχει.
Καλοτάξιδο το ημερολόγιό σου μελομένε μου:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου